Monday 7 April 2014

Boyfriend T-shirt | Jack Daniel's



Posljednjih nekoliko dana sam bila jako zauzeta i nisam imala vremena posvetiti se svom blogu, ali evo, konačno ga ugrabih da napišem nešto.
Vrijeme vani je bilo posebno ''varljivo'' pa u skladu s takvim vremenom sam i birala odjeću. Kada je vani tmurno i kišovito, najbolje je izabrati tamnu odjeću, bar po mom mišljenju.
Moj odabir br. 1 je bila muška ''oversized'' majica a uz nju sam pokušala upariti sve ostalo. Btw, obožavam nositi mušku odjeću jer mi je izuzetno udobna :).
Ovom prilikom, pomenutu majicu sam obukla uz texas tole, kožnu Zara jaknu, kožnu tašnu iz Retra kao i crvene štikle iz istoimenog shop-a, a od nakita sam izabrala ogrlicu, tačnije zlatni lanac iz Springfield-a.
Da ne odugovlačim, tu su i fotke koje ionako govore više od tisuću riječi :).

The last few days I've been very busy and I did not have any time to devote to my blog. So now, I finally grabbed a little time to write something.
While weather was particularly tricky I chose my outfit according to it. When there is gloomy and rainy, it is the best to choose dark outfit, at least in my opinion.
My choice No. 1 was male oversized T-shirt and I paired the rest with it. Btw, I love to wear men's clothing because it is very comfortable :).
On this occasion, I combined the aforementioned t-shirt with blue jeans, Zara leather jacket, leather bag from Retro and red sky high pumps from the same shop, plus gold chain necklace  from Springfield.
Not to delay, here are the photos that already tell a thousand words by themselves :).












No comments:

Post a Comment